Секретар керівника (організації, підприємства, установи)

Секретар – важлива професія, особливо в наш, час в епоху створення все нових і нових фірм. Уява про підприємство нерідко залежить саме від професійної роботи секретаря, його кваліфікації і зовнішнього вигляду.

Лише на перший погляд обов’язки секретаря зовсім нескладні, але професійний, організований, відповідальний, ініціативний секретар – завжди на вагу золота!

В обов’язки секретаря, як правило, входять: прийом відвідувачів; ведення діловодства; підготовка порядку денного керівника на наступний день; прийом телефонних дзвінків, що поступають керівникові; організація прийомів і нарад, замовлення готелів і авіаквитків; замовлення канцтоварів і інших речей, необхідних для життєдіяльності офісу.

Плюси професії: придбання навиків спілкування і роботи з фахівцями різних сфер діяльності і посад, досвід організаторської діяльності.

Ця професія затребувана у виробництві, бізнесі, сфері побуту, а також в державних установах.

Особисті якості: доброзичливість, пунктуальність, стресостійкість комунікабельність і культура спілкування (делікатність і тактовність) для секретаря просто незамінні. У будь-якої людини, після спілкування з секретарем повинне залишитися відчуття, що фірма зробить все можливе, щоб вирішити його проблему.

Важливим умінням для секретаря є здатність організувати своє робоче місце і час. Також сюди можна віднести професіоналізм, відповідальність, дипломатичність і хорошу пам’ять.

Перспективи професії: в майбутньому секретар може стати секретарем-референтом, помічником керівника, виконавчим директором.